Thursday, June 6, 2013

Finfina nyheter, jag har något för er.. 10% rabatt på märkeskosmetik! :) MAC, Bobbi Brown, Benefit Cosmetics, NARS, Laura Mercier, Make Up For Ever, Smashbox, Urban Decay, Eve Pearl, Face Atilier, Chanel, Dior, Burberry, Giorgio Armani, etc..

Hejsan sötisar!

Som jag nämnde i mitt förra inlägg, som du kan läsa här om du inte läst det ännu, så höll jag på och jobbade på ett litet samarbete nyligen och nu är det då officiellt och jag är väldigt glad över att få dela dessa nyheter med er allihopa!

Jag höll för några veckor sedan på och letade efter ett förmånligt och pålitligt ställe att köpa vissa kosmetikprodukter som jag var intresserad av att prova på och utvärdera och då råkade jag hitta en nätbutik som heter 4 Ever Young Cosmetics. Ofta är det ju så här i Skandinavien att det finns massor av produkter man så gärna skulle vilja prova på men som man helt enkelt inte kan få tag på. Detta var då fallet även nu. Det här är ju väldigt frustrerande, då kosmetikhyllorna i butikerna alla bjuder på samma gamla sortiment och man får betala sig sjuk på något som man utomlands kan få mycket billigare. Låt mig då introducera denna lilla pärla, 4 Ever Young Cosmetics.



4 Ever Young Cosmetics är en online butik som skapades och upprätthålls av Anya Lopes och Mariana Niebuhr. Dessa två makeup-proffs ville dela med sig av sin passion för kosmetik och beslöt sig för att öppna en nätbutik så att makeupnördar runt om i världen skulle få tillgång till kvalitetskosmetik, så tack för det :) Anya och Mariana vet verkligen vad de talar om, de har en väldigt god kännedom om sitt fält och detta är något man märker då man talar med dem. Jag har varit i kontakt med dem båda och kundservicen de tillhandahållit har varit alldeles utomordentlig, så det var jag verkligen nöjd med. Anya och Mariana har arbetat aktivt som makeup artister i flera år och öppnade sin webbutik år 2005.




Efter vi talat mera och jag bekantat mig med deras butik (och de bekantat sig med min blogg), beslöt vi oss för att göra ett litet samarbete. Vad detta då betyder i praktiken är att jag kommer att välja ut några produkter från deras butik nu och då som jag sedan kommer att testa och utvärdera och sen då givetvis dela med mig av dessa erfarenheter med er :)
Mina utvärderingar kommer givetvis att vara ärliga och opartiska som alltid, det handlar alltså inte om sponsorerade utvärderingar av något specifikt märke, utan jag väljer själv ut vad jag kommer att utvärdera och så ger jag er min ärliga åsikt, som vanligt.

Som sagt är det ju ett rätt så begränsat urval av kosmetikmärken vi har här i Finland (och i Skandinavien), men nu finns då alltså möjligheten att få tag på kvalitetsprodukter från märken man annars inte får tag på här. För att ge några exempel på märken som 4 Ever Young Cosmetics säljer kan jag nämna MAC, Bobbi Brown, Laura Mercier, Make Up For Ever, NARS, Smashbox, Urban Decay, Eve Pearl, Face Atilier, Burberry, Chanel, Dior, Giorgio Armani, Cover Girl, NYX, Soap & Glory, Sonia Kashuk, Estee Lauder, Revlon, etc. Vissa av dessa går det i och för sig att få tag på här, men priset är ju inte alltid det förmånligaste.. Sen är det ju tyvärr så att många av dessa märken inte säljs här. Detta är ju synd eftersom flera av de här märkena har produkter som är VERKLIGT bra! Så jag är i alla fall glad över att ha hittat ett ställe där man till ett förmånligt pris och med hjälp av verkligt trevliga försäljare kan få sina tassar på dessa produkter :)



Det här lilla samarbetet innebär fördelar för er läsare också, jippii! Det bästa med det hela - utom då att vissa av märkena som är väldigt svåra att få tag på i Skandinavien nu blir tillgängliga via 4 Ever Young Cosmetics - är att priserna inte är omöjliga och att fraktkostnaderna dessutom är realistiska.

Anya och Mariana var dessutom jättesnälla och generösa och gav mig 10% rabatt på alla mina inköp, vilket ju gör de redan konkurrenskraftiga priserna ännu mera lockande och det allra bästa med det hela är att jag också får dela med mig av denna rabatt till er!

Jag kan nu alltså glatt meddela er att ni också får 10% rabatt på era inköp hos 4 Ever Young Cosmetics! Hur fantastiskt är väl det!! Allt ni behöver göra för att få rabatten är att ni beställer på (subscribe) min blogg och sen använder er av koden 10offTanja när ni checkar ut vid 4 Ever Young Cosmetics. Denna rabatt är alltså tillgänglig för er oberoende av var ni är nånstans! 4 Ever Young Cosmetics godkänner dessutom PayPal som betalningsmetod, vilket är något som jag (och säkert många av er också) uppskattar.


 Jag kommer också som en del av samarbetet börja göra små giveaways, dvs. små "gåvoskänkningar". Detta betyder alltså att ni läsare har chansen att vinna någon produkt helt gratis! Om ni är intresserade av chansen att vinna en gratis kosmetikprodukt så är det bara att följa några enkla steg.
 
Allt ni behöver göra för att delta i utlottningen är att beställa på (subscribe) min blogg och beställa på 4 Ever Young Cosmetics - vilket går lätt antingen här, eller så genom att sätta in länken http://app.expressemailmarketing.com/Survey.aspx?SFID=142950 i er webläsare. Det var det! Bara några få enkla steg och så är du med i utlottningen! Denna månads produkt meddelas inom kort. :)

Det var det, om ni är intresserade av att köpa kvalitetskosmetik från märken som är svåra att få tag på - till förmånliga priser - och dessutom få 10% extra rabatt - beställ då på min blogg, besök 4 Ever Young Cosmetics och använd er av koden 10offTanja när ni checkar ut vid kassan :)

Och för att delta i utlottningen av en gratis produkt denna månad, beställ på min blogg, beställ på 4 Ever Young Cosmetics här och bekräfta email-beställningen. Lätt som en plätt! :) Lycka till i utlottningen :)



Där hade vi det, detta var min lilla present till er, hoppas ni gillar den! Alla sötisar, ta er en titt på 4 Ever Young Cosmetics websida och om ni hittar något ni gillar (vilket jag tror ni kommer att göra!) så varsågoda och använd er av koden 10offTanja för att få en extra 10% rabatt på era inköp! :)

Ha det så bra, trevlig shopping och kom ihåg att le, skratta, älska och håll ert sinne positivt och öppet :)

xoxo,
Tanja 

No comments:

Post a Comment